17/11


Inlägget postades 2009-11-17 klockan 22:56:32.
Som:
Tjo breeee

vaknade hos stina imorse, fixade mig medan slöisen låg kvar i sängen haha.(hon skulle inte med o rida för hon skulle till tandläkaren). precis när jag skulle byta om till ridkläder kmr stinas mamma in o säger att det inte blir någon ridning för personalen där var sjuk! blev besviken o störde mig på att alltid när man ska göra ngt så blire inställt(oftast iaf)
så vi åkte till skolan o de blev lektioner som vanligt. efter skolan blev det att dra direkt till gårn för o jobba på mogendans med elin, kul vare :)!
sen kom pella o "hämta" mig o så åkte vi till stallet för den första luciaträningen för året, vilket faktist gick bra(jämfört med alla andra år, haha!) lina blev lucia i år. :)
sen har det väl inte hänt så mkt mer idag, åkte hem till pappa.
ska nog gå o göra te(L) nu sen sova!

imorn ska nog pella följa med mig hem efter skolan, huhu, vi ska nog lyckas med våra samtal..

hörs imorn/Erica
        
 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

lätt att d va !

man ägde ju på att paddla :) hah

Datum: 2009-11-19 Tid: 19:14:45
Skrivet av: sofia

sv: lätt att d va !

man ägde ju på att paddla :) hah

Datum: 2009-11-19 Tid: 19:15:22
Bloggadress: http://svaartovit.blogg.se/
Skrivet av: E l l i s

sv: skiiit snygga! §

Datum: 2009-11-19 Tid: 19:29:38
Bloggadress: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback