IF U SAW ME WOULD U LOVE ME?


Inlägget postades 2010-08-04 klockan 00:35:31.
Som:
Vaknade lite sent men sen var det full fart hela dagen så hann inte äta mer än en chokladkaka idag!
har dragit min första garpe-runda med ellinor på 25 min, men vi har satt upp ett mål: springa runt hela banan utan att stanna nångång(idag stannade vi typ 10 ggr...)
chillade hemma hos henne o kollade hairspray - filmtips!
bytte kläder o drog till stallet där jag longerade curry o efter det red ja aragon i paddocken, stor o jobbig att hålla ihop men rolig att rida :)
cyklade hem ungefär halv tio o när jag äntligen va hemma o längtade efter mat o min säng, nä då fick ja ännu ett uppdrag. dock roligt, åka o hämta carro vid busstationen - med moppen !
så jag susade i 60 km/h ner till bynn o hämtade henne sen har vi (mest hon) suttit o garvat åt annoying orange och NU känner jag ett stort behov av sömn,
GODNATT MATES 

Kommentarer
Skrivet av: Stina

sv: haha never!

Datum: 2010-08-04 Tid: 14:48:13
Bloggadress: http://stiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback