MÅLA MÅLA MÅLA


Inlägget postades 2010-07-22 klockan 22:18:12.
Som:
Gick upp vid sju idag och drog till stallet.
mockade och tog en sväng i skogen på pollen min och redan kl 9 var det dövarmt!
men vi överlevde och när vi var tillbaks målade jag klart boxen. var jättehungrig så fick gröt med glass och kaffe hos stig haha
sen hämtade jag älvis och red i paddocken med kerstin och det gick super förutom att det började regna o åska så vi fick sluta rida.
cyklade hem o var hemma tidigt från stallet för en gångs skull
iallafall kvällen har bestått av ännu mer målande men här hemma på vårt hus, på en ranglig stege stod jag i ungefär 3 timmar.
Gissa om jag känner mig duktig idag ?

Kommentarer
Skrivet av: E l l i s

sv: mh, får väl se :)

Datum: 2010-07-23 Tid: 11:53:25
Bloggadress: http://elliinorljung.blogg.se/
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Verka som du hade fullt upp ;D

Datum: 2010-07-23 Tid: 15:51:21
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback