SITTER O LYSSNAR PÅ REGNET


Inlägget postades 2010-07-12 klockan 11:55:35.
Som:

Vaknade av regnet och åskan idag - blev ganska förvånad eftersom det har varit så varmt o soligt i flera veckor nu.
idag ska jag antagligen bara ta det lugnt för den här veckan har varit ganska hektisk.
efter bion i torsdags tog jag en buss hem till gamleby, duschade o gick o la mig.
dagen därpå gick jag upp kl6 o efter en timme satt jag bredvid ronja på en fullproppad buss påväg till liseberg.
efter en lååång bussresa var vi äntligen framme och det kändes som jag svävade på moln för jag var så glad o spänd haha.
dagen blev väääldigt lyckad men gick alldeles för snabbt =(
men som man säger: tiden går fort när man har roligt!
när jag kom hem kl00 på kvällen var jag helt slut o somnade snabbt.

I lördags vaknade jag en timme senare än vad jag hade tänkt så det blev ganska stressigt där ett tag men jag hann med bussen in till stan. duschade o fixade iordning mig hos syster min sen gick vi ner till kyrkan på albins dop. det var så fint så!
efter det blev det lite firande och ett härligt häng med mina knäppa kusiner!
såklart inga bilder pågrund av att jag misstänker att mina batterier till kameran är urladdade.
sov hos syster sen och igår blev det en dag i vvik med kusinerna, mamma o sis.
på kvällen blev det att rida curry i hettan, gick rätt bra.
STORT GRATTIS OM DU LÄSTE ALLT
/e


Kommentarer
Skrivet av: sis

gud vilka underbara bilder fr. skåne!! man blir riktigt badsugen. ni är så fina<3

du får försöka få ordning på kameran!!

Datum: 2010-07-14 Tid: 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback