2/6


Inlägget postades 2010-06-02 klockan 16:10:50.
Som:
2 dagar kvar :)))))
Och vädret är underbart ute och har varit hela dagen, varmare ute än inne.
så nu måste jag ut känner jag
ikväll blir det träning på denna fining, på lördag äre KM

bilden togs av ellinor förra året - jag & feeney<3
kommer inte ha tid för bloggen så mycket resten av veckan tyvärr:
torsdag: städa, handla o fixa inför min födelsedag
fredag: jag fyller fjortis! tyvärr vanlig skoldag (vi skulle egentligen ha badat!) kommer inte hinna rida curry idag heller för efter skolan kommer det lite släkt o firar mig sen drar jag, min syster, hennes pojkvän fredrik och kristina in till stan, KEN RING på mejeriet :D
lördag: upp tidigt på morronen, klubbmästerskap, LD/LC. ska även hinna med o rida curry och senare bli firad av mamma. vet inte vad jag ska göra på kvällen men har en känsla av att jag kommer vara trött...
söndag: upp tidigt igen! för att jobba på hästtävlingar... får hoppas det går snabbt och att vädret är på topp! idag fyller curry 5 år så hoppas jag hinner med att rida också för på eftermiddagen ska mamma, fredrik o syrran överraska mig? höhö.
ev. ska jag gå på ett årsmöte på kvällen om jag hinner
ja, nu vet ni ju iaf vf det blir bad update...
men nu måste jag dra!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback