SISTA INLÄGGET...


Inlägget postades 2010-11-04 klockan 20:44:43.
Som: Erica
...För idag och i det här huset - mitt barndomshem.
flyttar ju imorgon och i helgen till en lägenhet i västervik med pappa.
kommer inte ha internet förrän tisdag eller nåt och nu kmr jag väl mest bo hos mamma och hennes dator är ju inget att snacka om precis... åh hoppas verkligen jag får en laptop i julklapp!
Nej nu tar jag och stänger av datorn, ska upp "tidigt" imorn så.
måste bara länka till min härliga kusin jennifers blogg, där ni kan följa henne på hennes äventyr i afrika, där hon jobbar som volontär.
kram erica ♥


Kommentarer
Skrivet av: LINN

Då kan vi ju ses i veckorna om du sover hos din pappa bruden!

Hoppas flytten går mer än bäst! :D

Datum: 2010-11-05 Tid: 22:01:56
Bloggadress: http://voluntary.blogg.se/
Skrivet av: E l l i s ♥ - elliinorljung.blogg.se

Din bild är med i min fototävling, & nu är det röstdags! Lycka till, kram Ellinor :)

Datum: 2010-11-08 Tid: 16:52:55
Bloggadress: http://elliinorljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback