DAG 11 - MITT SYSKON


Inlägget postades 2011-02-14 klockan 22:33:19.
Som:
Jag har en storasyster som heter Caroline Anna Maria Bergstedt.
kallar henne för carro och en rad andra fina smeknamn hehe...
hon är 7 år äldre än mig, alltså fyller hon 22, i november. vi är väldigt olika både till utseendet och sättet. när vi var små gjorde vi det mesta tillsammans men sen började hon gymnasiet och nu pluggar hon till sjukgymnast i linköping, hon har alltid varit en pluggis. (inte för att det är något fel med det.) ibland är det lite tråkigt att hon inte bor hemma längre, jag har vant mig nu men i början kändes det tomt att komma hem när hon inte var där. jag saknar tiden när vi var små och det inte fanns några problem. men det går inte att backa tiden! min syster är verkligen toppen och jag älskar henne något enormt, hon är alltid så snäll mot mig och stöttar mig jämt även fast jag är en dum och jobbig lillsyrra ibland.  

Kommentarer
Skrivet av: syrran

Kommer alltid stötta dig fast du är en jobbig lillasyrra;) hihi älskar dig gumman!

Datum: 2011-02-15 Tid: 13:30:27
Skrivet av: angelica; photo&FASHION ♥

tack så mycket!:D

Datum: 2011-02-15 Tid: 18:12:37
Bloggadress: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback