DAG 13 - DEN HÄR VECKAN


Inlägget postades 2011-02-15 klockan 18:57:13.
Som: Erica
måndag: ny skolvecka.. efter skolan följde jag med stina hem, vi drog till stallet och tog en sväng på honey och seven på fältet, kul men alldeles för kallt! kom hem till min goa mamma som jag fick choklad av eftersom det var alla hjärtans dag. hade tyvärr ingen sötnos att ge något till, men jag hoppas iallafall familj o vänner vet hur mycket dom betyder ändå! tycker denna dag är liite överskattad.
tisdag: idag kom jag knappt ur sängen på morgonen, gryymt trött! men var bara att bita ihop och gå till skolan, lång men helt okej dag. pappa hämtade mig och vi åkte på visning av ett hus i västervik men ingen av oss gillade det speciellt mycket. åkte o handlade och nu sitter jag här mätt o belåten o njuter av att bara få vara hemma o ta det lugnt.
onsdag: skola, konfa och hoppträning på kvällen.
torsdag: skola, åka in till stan o fixa pass
fredag: skola
lördag & söndag: får se vad jag hittar på :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback