DAG 6 - MIN DAG


Inlägget postades 2011-02-06 klockan 21:04:44.
Som: Erica
Min dag har varit bra!
gick upp ungefär halv elva och åt frukost. efter ett tag ringde lollo o frågade om jag ville följa med och rida.
och eftersom jag inte hade något annat för mig så sa jag ja och då kom hon o hämta mig, vi åkte upp till stallet, mockade o fixade honey o seven o åkte sen till ridhuset och red ett ordentligt dressyrpass som gick bra.
åkte hem, duschade o åt mat. halv sex åkte jag med sofia o ellinor till körkan i edsbruk för att gå på "ungdomsmusikgudstjänst", vi är ju konfirmander. gudstjänsterna brukar oftast vara grymt sega men denna blev faktiskt bra, smälte lite grann när grabbarna i bandet adamalexander uppträdde, riktigt duktiga är dom! dessutom hade vi ganska kul åt folk bakom som sjöng psalmerna högt och fel + en social kvinna som betedde sig som en liten fjortis. gash! kom iallafall hem precis till solsidan och tacosen som stod på bordet. nu blir det wallander, sen sova.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback