DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN


Inlägget postades 2011-02-07 klockan 19:57:32.
Som: Bilder på mig mfl.

fotat av sofia den 31/5 2010
Min absolut bästavän heter Christina Maria Troedsson. brukar kalla henne för lite allt möjligt men oftast blir det steve, steven, stevie, shristina eller helt enkelt stina. vi träffades i 0:an, på lågstadiet och blev kompisar där och tydligen måste det varit något väldigt speciellt med denna flicka eftersom vi efter 9 år fortfarande är bästa vänner. vi har växt upp tillsammans, skrattat, gråtit, slagit varann, skällt på varann, till och med delat blod som äkta blodssystrar. allt har vi gjort tillsammans och utan henne skulle jag inte vara den jag är idag. eftersom vi känt varann så länge känner vi varann utan och innan, kan snacka om allt och vara kompletta retards tillsammans utan att skämmas det minsta. jag tror ärligt talat vi kommer vara bff's resten av livet, jag släpper henne inte i första taget. föralltid ska jag skydda dig, älska dig, stötta dig och finnas där. jag älskar dig syster 

Kommentarer
Skrivet av: ELLINORLJUNG.WEBBLOGG.SE ♥

Grymt fin bild, den ser verkligen äkta ut, ni är för söta alltså! :')

Datum: 2011-02-08 Tid: 08:27:29
Bloggadress: http://ellinorljung.webblogg.se/
Skrivet av: Stina

Naw erisa, det där gjorde min dag :')

äskar dig mest syster!

Datum: 2011-02-08 Tid: 11:13:57
Bloggadress: http://stiins.blogg.se/
Skrivet av: ELLINORLJUNG.WEBBLOGG.SE ♥

sv: Haha ^^

Datum: 2011-02-09 Tid: 16:03:41
Bloggadress: http://ellinorljung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback