DAY TWO


Inlägget postades 2011-06-14 klockan 22:19:26.
Som: Erica
Nine things about me:
1. jag är väldigt känslig o lättsårad o börjar gråta väldigt lätt men visar det aldrig för nån
2. jag får alltid en massa idéer men det är inte många som det blir något av med 
3. family guy, simpsons, paradise hotel & idol är de bästa programmen på tv fast jag kollar typ aldrig på tv längre
4. favoritfärgen är blå!
5. choklad är lätt det godaste godiset
6. på fredag får jag sommarlov o åttan var inte alls så jobbig som alla sa
7. jag älskade katter när jag var liten
8. men nu är jag hästbiten, haha
9. och jag stör mig vääldigt mkt på de som säger att ridsport är en larvig tjejsport o inte tar den seriöst
10. det var svårt att komma på vad man skulle skriva på den här listan därav allt random !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback