HEMMA BRA, BORTA BÄST


Inlägget postades 2011-03-27 klockan 22:58:55.
Som:
Jao, typ så. stall magdalenenhof var hur underbart som helst och jag kommer aldrig få ett så bra praoställe igen! lägger upp bilder imorn eller i veckan.
nejmen, lite allmänt: hemfärden tog ungefär 9 timmar så vi var hemma kl tre på eftermiddagen igår. då var det bara att byta om lite snabbt o sen åka in till stan på 1-årskalas för lilla albin. efter det drog jag, syrran o evelina på bio - "hur många lingon finns det i världen", jag som kollade lite på glada hudik som gick på tv i höstas tyckte det var kul att se filmen nu också. haha grymt skön var den faktiskt! och fin o sorglig o lite allt möjligt - alltså sevärd. well, efter det drog vi vidare för att sova, gud jag var så trött att jag slockna runt 9. idag har jag gått upp halv 9 (en söndag!), åkt tillbaka till bynn, handlat o fikat med morsan o syrran, packat upp o lite annat shit, käkat middag med hela familjen och fått en ny favoritlåt .
imorn är det back to school igen, men först ska jag drömma om lite fina hästar, och mirko...
peace and love angels 

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

haha drömma om mirko! du saknar honom va? ;)

Datum: 2011-04-05 Tid: 21:52:26
Bloggadress: http://xelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback