@ linköping


Inlägget postades 2011-11-27 klockan 22:47:05.
Som:
Har nu installerat mig hemma hos mammas väninna som jag ska bo hos denna vecka. Ska praoa på ett cafe här och det ska bli jättekul! hoppas jag.
Landade i fredagskväll och det var inte kul att komma tillbaka till kalla Sverige, vi har verkligen haft det superbra där nere i värmen, hade lätt kunnat stanna ett par veckor till menmen
På vägen hem till strängnäs stannade vi på donken i södertälje o på vägen ut träffade vi på ingen mindre än david batra, alltid lika kul att se kändisar hehe
Sov en natt i strängnäs innan vi for hem till bynn o senare till stan för att kolla breaking dawn som jag tyckte var toppen, åh hur ska man kunna vänta ett helt år på part 2?
Idag har jag packat om väskorna o åkt upp till linköping med mamma, träffat syrran över ett restaurangbesök och nu ligger jag i sängen o ska strax sova.
Bilder från syster-fotograferingen och gran canaria kommer den här veckan så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback