careless and young


Inlägget postades 2012-11-22 klockan 21:16:16.
Som: Erica
Medan alla andra laddar upp inför SHM, världens bästa housetrio, kopplar jag av hemma, jamen det kan ju vara skönt ibland också... Har haft en bra skoldag, tränat och kollat på min absoluta favoritfilm Almost famous som alltid får mig att tänka på allt annat än just nuet och jag kan se den hur många gånger som helst, den blir aldrig dålig!
Idag har jag även signat upp på twitter, wiho finally! Så ni kan ju följa mig där: @BergstedtErica
Nu väntar plugg sen sängen, sömn är som vanligt en bristvara på vardagar, men jag är så jäkla glad att det är fredag imorn, veckorna bara springer förbi! Längtar till jul, snö, mys, familjen o bästa vännerna♥
Snart blir det även lite update på bloggdesignen, Angelica får fixa eftersom html-koder inte är min starkaste sida..
Take care
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback