mrs dreamer


Inlägget postades 2013-04-21 klockan 17:22:47.
Som: Erica
             
Tummen upp för helgen! Är så glad att jag gick på utbildningen, har verkligen haft en toppenhelg med Ellen, Anna, Hedvig och Karin. Har även träffat ett gäng andra sköna människor och nu känns det som jag äntligen börjar få lite mer inblick i politikvärlden. Lärt mig massor nytt som även är användbart i samhällsämnena till exempel.
Både igår och idag har vi lyssnat på duktiga talare och haft workshops. Igår åt vi en jättegod middag på hotellet innan vi drog ut på lite festligheter i natten.. Galen natt, men ganska kul ändå. Däckade runt fyra efter en lång dag, trångt men mysigt!
Idag väntade en underbar hotellfrukost på oss innan vi drog vidare för dagens lektioner. Kom hem nån gång mitt på dagen och har sedan dess suttit ute i solen, äntligen värme♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback