native


Inlägget postades 2013-04-19 klockan 16:37:37.
Som: Erica
En fredag som denna sitter jag och lyssnar på Onerepublic's nya album medan jag pluggar. Helt underbar musik. Stannade hemma från skolan idag eftersom jag inte kunde somna inatt och inte mådde så bra imorse. Så jag har missat plugg och tagit igen plugg kan man säga.
Annars har veckan varit väldigt bra, har haft grillpremiär med ett skönt gäng, varit med Fanny&Ellen och skrattat massvis!
Imorgon ska jag på S.I.M.B.A-utbildning med Ellen och några andra vänner. Kommer lära mig mer om politik, träffa nytt folk och bo på hotell så förhoppningsvis blir det en rolig helg. Har inte varit på nåt liknande innan men det är aldrig fel att testa något nytt!
Happy weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback