give me wings


Inlägget postades 2013-01-29 klockan 11:34:49.
Som: Nytt
Nya örhängen från Gina, boxningshandskar och hopprep från stadium
Fick även med mig ett linne, löpartights och en mössa hem! Det man inte får i julklapp får man ju köpa efteråt, right?
I helgen har jag även skaffat gymkort så nu är jag äntligen igång! Har bestämt mig för att springa ett lopp det här året, och har redan några inplanerade. Jag gillar att ha ett mål att kämpa för och det här året ska jag verkligen genomföra det. Det viktigaste är att planera och prioritera träningen och den bästa är ju faktiskt den som blir av.
 
Idag har jag haft sovmorgon, guldvärt. Har hunnit plugga lite till provet imorgon och snart tar jag bussen in till stan, ska ha idrott och teaterlektion. Ha en bra tisdag♥

Kommentarer
Skrivet av: Stina

duktig erish <3

Svar: amen duuurå ;*;*
eriicus.blogg.se

Datum: 2013-01-31 Tid: 15:28:07
Bloggadress: http://stiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback