happy birthday


Inlägget postades 2013-01-17 klockan 22:03:14.
Som: Vänner
1: many years ago.. 2: Riga 3,4,5: tumblr
Idag, för 17 år sedan kom du till jorden och det kan jag säga, är jag jävligt glad och tacksam för. För allt galet vi har gjort, alla minnen vi har är en så stor del av mitt liv och har på flera sätt skapat den jag är idag. Så jag vill bara säga, tack för att du finns. Jag hoppas du har haft en grym dag även fast jag inte fått fira den med dig och trots att det är många mil mellan oss. Men du vet att jag alltid finns nära ändå. Och glöm inte att du är den viktigaste personen i ditt liv, och mitt. Happy Birthday best friend! ♥
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Stina

fan så fint ralf, ler. <3333333

Datum: 2013-01-18 Tid: 11:28:55
Bloggadress: http://stiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback