a lot of life


Inlägget postades 2013-07-17 klockan 21:44:28.
Som: Erica
Lovely ronjis
En bild från i lördags, tredje o sista dagen på visfestivalen! Den har tydligen hamnat på en topp 10 lista av festivaler man inte bör besöka men den är standard för oss som bor här och vad jag såg verkade alla må jävligt bra! Det var i alla fall 3 riktigt fina dagar med mina toppenbrudar och andra härliga människor.
Annars har jag jobbat och njutit av vädret. Nu är jag hundvakt och saknar mammsen som semestrar i Norrland. Ser fram emot att ge mig ut på havet nästa vecka (förhoppningsvis) och kanske en tripp till stränkan. Sånt som märks! Spontanitet är ju det bästa, fast jag är mer impulsiv än spontan och det är inte lika bra enligt min syster. Börjar också få lite småpanik över att sommaren snart är över, känns det som i alla fall. Men nu ska jag ta vara på tiden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback