stolt


Inlägget postades 2013-06-09 klockan 22:53:41.
Som: Erica
Yes! Jag klarade det, ettan på Europaskolan och allt vad det har inneburit. Det är inte det lättaste att förstå meningen med livet när man har så mycket plugg men alla nya underbara vänner jag har träffat har lätt gjort det värt det hela.
Alla bra resultat och oförglömliga minnen kommer jag bära med mig resten av livet. Det känns overkligt att det bara är 2 år kvar tills jag tar studenten och sen ska vara redo för att klara mig själv, skräckblandad förtjusning!
Nu är det sommarlov och den senaste veckan har varit underbar med poolhäng hos Fanny, 17-årsdag, studentfest, studentmottagningar, lite för mycket glass, 3 dagar i rad ute på sjön, skolavslutning och mer fest!
Igår när jag kom hem till mammsen solade vi hela dagen och avslutade kvällen väldigt bra med restaurangbesök.
Idag har jag bara planerat inför sommaren som kommer bli grym!
Urladdad kamera, bilderna får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback