vänner


Inlägget postades 2013-06-29 klockan 18:11:52.
Som: Bilder på mig mfl.
Mina vänner - det finaste jag har
Dessa bilder togs i torsdags kväll hemma hos Johanna där vi käkade pizza, spelade spel, skrattade och pratade i timmar. En mysig tjejkväll helt enkelt!
På dagen åkte jag o stinis till Stockholm tiidigt, strosade runt i staden och besökte Grönan. Det var så jäkla härligt och vi blev barn på nytt, varför ska man växa upp anyway? Vi träffade även på Sverigessnyggastekvinna..
Igår åkte vi hemåt och jag har verkligen haft en toppenvecka med min världsbästa vän♥
Nu är jag tillbaka hemma hos mammsen igen och försöker bli frisk från denna envisa förkylning, samtidigt som jag är hundvakt över helgen. Imorgon är det dags för jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback