smile


Inlägget postades 2013-03-13 klockan 20:17:26.
Som: Random
Jag tror jag är nere i en liten down-period. Tiden räcker knappt till något annat än plugg (eftersom jag är ganska oeffektiv dessutom..) men jag finner ändå ingen motivation att ta tag i det.
Jag var iallafall och simmade förut och det var såå skönt! Träning är nåt som alltid får mig på bättre humör
Även att jag känner mig lite nere och känner att allt rullar på i samma hjulspår hatar jag att tycka synd om mig själv. Därför ska jag försöka tänka positivt och långsiktigt; om jag kämpar nu kommer det löna sig tillslut.
Det är inte farligt att testa. Det gör inget om man misslyckas.
Jag ska istället fokusera på det som får mig att le:
 
* Vänner - spontana kärleksförklaringar, asgarv, minnen, everything..
* Träning - endorfinkickar, peppa andra (och sig själv!), lyckas
* Resultat - ett A, behöver jag säga mer?
* Familjen - dom som betyder mest
* Älska, känna sig älskad
* Resor - fjärilar i magen, nya upplevelser, erfarenheter..
* Shopping, hitta dom perfekta plaggen och en grym outfit!
* Göra nånting bra för världen
* Djur - hästar, hundar, blåvalar
* Braaa musik, dansa
* Lära sig nya saker
* Inspiration
* Snälla människor
* Festa
 

Kommentarer
Skrivet av: Stina

Att du satte festa sist :o

Datum: 2013-03-15 Tid: 09:42:16
Bloggadress: http://stiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback