greece #2


Inlägget postades 2013-05-21 klockan 21:05:30.
Som: Resor
Från i fredags när vi besökte den gamla teatern epidauros där 14000 åskådare får plats och akustiken är riktigt häftig! Åkte även runt till 4 andra platser den dagen och avslutade med att klättra upp 1000 trappsteg för att kolla ut över Napflio. Ja, jag var död när jag hade nått toppen i 30 grader.. Sista kvällen avslutades med middag på stranden, barrunda, trevligt häng med amerikanare och sedan kvällspromenix genom stan till hotellet. Vad jag har lärt mig av resan: säga tack på grekiska, aten är väldigt stort & fint, greker diggar SHM, grekiska barn är bra på engelska, inte springa nerför grusiga backar. Skulle kunna skriva hur mycket som helst, längtar redan tillbaka.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback