searching for you in the crowd


Inlägget postades 2013-05-08 klockan 19:55:43.
Som: Erica
Onsdagkväll och jag är påväg hem. Alltså hem. Tyvärr var alla tåg försenade så kommer inte anlända förrän sent ikväll.. Men lägger inte energi på det utan är bara glad för att jag snart är tillbaka i mitt hometown.
Ska bli riktigt skönt att vara ledig nu, bli klar med plugget, träffa vännerna och fixa det sista inför resan! Är verkligen inne i en up-period och är glad för det mesta, känns så himla skönt! Om man tänker efter finns det ju faktiskt alltid nånting att vara glad över.
Just nu:
* Ledig i 11 dagar
* Sommarvärme
* Sommarkläder
* Grekland om 5 dagar
* Mina underbara vänner, både nya & gamla
* Träffa syrran i helgen
* Sommarplaner
* 27 dagar till 17-årsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback