timglas


Inlägget postades 2013-11-17 klockan 23:07:36.
Som: Erica
Och så var denna helg också slut. Har släppt alla tankar på plugg och istället ägnat mig åt viktiga saker - tagit mig tid att umgås med dom som betyder mest. Mina vänner och min familj kommer alltid alltid gå före skola och karriär.
Man vet aldrig när man får se dom igen och ibland får man aldrig se dom igen. Därför låter jag dom gå först, vi alla måste tänka på att ta hand om varandra och nu blir jag sådär sentimental igen men det är så viktigt. Ett leende utåt behöver inte betyda ett leende på insidan. Där finns oftast kaos i form av känslor, krav, ångest, tankar, både positiva och negativa. Tänk på det.
 
I helgen har jag varit hundvakt, varit på en väldigt fin och personlig begravning, fått träffa min bästavän, firat min syster och idag tagit tåget tillbaka och åkt o jobbat o gymmat.
Mina fina favoritsystrar
 

Kommentarer
Skrivet av: Stina

<3333

Datum: 2013-11-19 Tid: 16:57:51
Bloggadress: http://stiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback