tomorrow


Inlägget postades 2013-11-04 klockan 22:15:22.
Som: Erica
Spelar Imagine Dragons förfullt här just nu, för imorgon är det äntligen dags. Ska få se ett av mina favoritband spela live imorgon, i fryshuset tillsammans med Hedvig & Felicia. Det kommer bli helt tiptoe higher.
 
I övrigt har jag haft ett underbart höstlov, passat på att umgås så mycket som möjligt med mina saknade vänner och har i princip hunnit med allt jag planerat förutom plugget då..
Stressen över skolan och höstdeppen börjar så smått smyga sig på, detta är inte min årstid. Trivs inte alls med mörker och kyla. Planering, spontana äventyr och vännerna räddar mig.
För tillfället känner jag mig lite förvirrad över några saker som hänt den senaste veckan och det får mig att fundera över tiden. Hur saker jag har varit med om kommer påverka framtiden. Frågor som uppstår, kan jag svälja min stolthet och är det värt att vänta? Det finns inget som skrämmer mig så som framtiden gör samtidigt som jag vill dit nu.
Gamla stan, a few weeks ago
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback