don donna


Inlägget postades 2013-09-29 klockan 20:58:39.
Som: Erica
 
new
Höstlov nummer 1 har rusat förbi och det kunde inte blivit mycket bättre. Åkte hem till viken, träffade saknade mamma och vännerna. Jag har pluggat en del samtidigt som jag försökt släppa tankarna på skolan, hm?
Haft kräftskiva hos syster och shoppat i Linköping med henne. Gått på marknad och fikat alldeles för många gånger. Träffat min underbara kusin också. I fredags blev det sam/ekonom-fest, jättekul att få träffa så många som man knappt ser nånting längre! Igår åkte jag tillbaks till stränkan igen, sen vidare till Mariefred för födelsedagsmiddag som blev jättemysig. Idag avslutade jag lovet med häng hos Hedvig. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback