2014


Inlägget postades 2014-01-05 klockan 22:33:10.
Som: Erica
Du är inte värd att radera. Sa jag till min blogg när jag insåg att den var mer värd än att försvinna. Det är ju faktiskt guld värt att kunna gå tillbaka och kolla vad man har haft för sig och vad man känt, tänkt och upplevt.
Så jag har inte bloggat på över en månad och mycket har hänt! Ett nytt år är här för att stanna tillexempel och mina enda nyårslöften är att visa upp den bästa sidan av mig själv och ta vara på tiden. Dessutom göra det jag är bäst på - ha så roligt som bara möjligt.
2014 har börjat väldigt bra och med en släng av galenskap med en lång nyårsnatt med gamla vänner och en kryssning med älskade kusingänget.
HIGHLIGHTS OF 2013 - Resorna, festerna, sommarlovet och alla underbara människor jag har träffat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback