On my way to Strängnäs


Inlägget postades 2014-07-03 klockan 17:24:02.
Som: Erica
En fin vy från gårkvällen
Sitter på ett tåg som susar fram genom sommarlandskapet hmm.. Sommaren är det absolut bästa med Sverige men where are u?
Dagarna efter Bråvalla har jag varit sjuk och inte kunnat göra något speciellt trots att jag har varit inspirerad och motiverad. Detta har resulterat i sömnlösa nätter med rastlösheten krypande i kroppen och så mycket tankar. Jag vill göra så mycket att jag blir galen.
Iallafall dagens eloge går till Zara Larsson efter att jag kikat in på hennes blogg och läst det hon skrev om "våldtäktskulturen" men även andra inlägg. Trots att hon bara är 17 och en offentlig person har hon så mogna åsikter och kämpar för det som är viktigt. Hon har inte bara en ljuv stämma och är vacker som bara den, hon är dessutom en mycket klok tjej. Så, GO Zara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback