what happens erica?


Inlägget postades 2014-07-21 klockan 18:30:37.
Som: Erica
Hej. Hejhej. Blir fantastiskt glad när någon faktiskt säger "jag läser din blogg" "blogga oftare!!" "du skriver så bra" "skriv för min skull". TACK, det värmer! Jag älskar att skriva, uttrycka mig och dela med mig av mina åsikter. Men det är inte samma sak som att blogga. Här vill jag dela med mig av mina dagar så mina vänner kan se vad jag har för mig. Eller bara skriva av mig någon gång då o då när jag känner för det.
Denna sommar blir det väldigt mycket pendlande mellan Stränkan och Viken! Har inte känt mig såhär splittrad på länge, saknaden sliter sönder mig inombords. Jag tror jag söker efter trygghet men jag vill samtidigt känna mig fri och jag inser att det förmodligen alltid kommer blåsa en storm inom mig.
Igårkväll bestämde jag spontant att åka till västervik idag igen. Ska inte tillbaka till jobbet förrän på lördag så den här veckan ska jag passa på att åka ut med båten!
3 underbara vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback