2/3


Inlägget postades 2014-06-12 klockan 17:59:11.
Som:
SOMMARLOV. Fattar ni? Jag klarade tvåan på Europaskolan!! Dessutom fick jag och mina UF-polare ta emot stipendium i kyrkan, faktiskt en dröm som jag haft sedan jag började skolan. Och idag var det alltså min tur. Jag är så lycklig över att lovet äntligen är här och att det här läsåret är över. Kanske det mest psykiskt påfrestande året i mitt liv med prestationsångest, stress och alldeles för mycket oro. Nu kan jag lämna allt det bakom mig för jag har lärt mig hantera det.
Sommarlovet kommer inledas med Summerburst i Stockholm imorgon med ett härligt gäng på 6 tjejer och 1 kille! Första gången jag är på festival så det ska bli jäkligt kul! Om 2 veckor är det också dags för Bråvalla med ett annat härligt gäng. Jag tror faktiskt att festivallivet kommer passa mig riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback