oh how i miss u


Inlägget postades 2014-03-25 klockan 21:51:57.
Som: Erica
Kvalitet framför kvantitet. Dessa ledord är vad jag leker att mina blogginlägg handlar om.
och det var därför jag insåg att de jag har närmast aldrig kommer gå att ersätta,
det var därför jag slutade söka lycka hos vilken kille som helst varje fest,
det var därför jag slutade bry mig om saker som saknar betydelse,
det var därför jag släppte taget om personer som drog ner mig,
det var därför jag flyttade innan det var försent,
det var därför jag blev bästavän med mig själv,
det var därför jag valde att prova något nytt,
det var därför jag la hästlivet på hyllan,
det var därför jag blev den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback