tb


Inlägget postades 2014-03-04 klockan 21:11:29.
Som: Erica
2010 - saknar faktiskt inte den tiden. miss my hair tho.
När jag tänker tillbaka 4 år i tiden känns det mesta som ett virrvarr. Visst fanns det bra stunder och högstadiet var helt okej men att leva med den osäkerheten jag kände då var inte lika rolig. Den sitter fortfarande i mig och i många fall tvekar jag inför saker. Men idag kan jag vakna upp och se på världen på ett annat sätt, uppskatta det och dom jag har runt mig och blicka framåt mot framtiden med en känsla av att det löser sig. Jag har många gånger tänkt att det var bättre förr och att jag saknar the good old times men nej. Det kan bara bli bättre och jag vill känna att den bästa tiden är just nu. Love yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback