days like these


Inlägget postades 2014-05-24 klockan 00:21:11.
Som: Erica
Sen jag kom hem från Berlin har det varit ett konstant pluggande från morgon till kväll har det känts som. Då jag är väldigt rastlös och har koncentrationssvårigheter har jag dock prioriterat träningen lite mer än vad jag kanske borde ha gjort men nu är det som det är! Denna vecka har nog varit den mest intensiva på länge med 3 inlämningar, 2 nationella prov, 1 redovisning, 1 lab-rapport och uppspel på musiken.
Det som motiverar mig nu är att det bara är 11 dagar kvar till min 18-årsdag och 19 dagar kvar till skolavslutning!! Är så glad för att jag har överlevt tvåan och lov är precis vad som behövs nu.
Denna fredagkväll har jag försökt lista ut hur man andas normalt igen och tagit mig tid att umgås med en liten del av min familj. Bland det viktigaste jag har i mitt liv.
Nu är det kanske bäst att jag laddar om inför en lång arbetsdag som väntar imorgon. Stormtrivs redan! På kvällen vankas det festligheter för en grabb som gått o fyllt 18, perfekt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback