animal print


Inlägget postades 2014-09-28 klockan 20:21:56.
Som: Bilder på mig mfl.
25/9
Denna vecka har jag haft höstlov nummer 1 så jag har varit på besök hos både syrran och bästa vän i linköping, hängt med ellinor och träffat dom andra brudarna och haft kvalitetstid med mammsen.
I torsdags gick jag hem till min kära och vackra vän Ellinor och föreslog att vi skulle ta med oss kameran ut eftersom det var 100 år sen sist ungefär. Vi fick oss iallafall ett gott skratt men dom knasigaste bilderna visar jag nog inte här.. Borde definitivt vara flitigare med kameran framöver, det väcks så många minnen när man kollar på gamla foton.
 
Det var över en månad sen jag skrev här och under tiden har det som vanligt hänt en hel del.
Efter att jag hade tagit bort halsbölden fick jag stå ut med ännu en halsfluss och förkylning och totalt var jag sjuk i fem hela veckor. Nu mår min hals äntligen bra och det är så kul att vara tillbaka i skolan igen och kunna leva som vanligt! Att gå i tredje ring innebär dock extremt mycket plugg men det är bara att ta sig igenom det så står man väl plötsligt där med en studentmössa på huvudet, i ett virrvarr av exalterade och champagneberusade vänner och skriker sig hes medan man inte riktigt förstår vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback