Har landat


Inlägget postades 2015-12-18 klockan 11:59:16.
Som: Erica
Tekniskt sett landade jag ju redan i tisdagskväll, men nu har jag även landat mentalt. Tror jag. 
Det var underbart att komma hem till Sverige igen och få en stor och varm kram av pappa och dessutom en massa härliga välkomstmeddelanden på telefonen också!
Första dagen sov jag till tre på eftermiddagen pågrund av extremt jetlag men nu har det blivit lite bättre.. Har även noterat att det är mycket kallare och mörkare här. Men Toronto ligger faktiskt på ungefär samma breddgrad som Rom så att åka till Ontario är som att åka söderut. Det förklarar varför det var så extremt varmt när jag först kom dit i slutet av sommaren.
Igår var jag på dejt med Hedvig och Marian i Strängnäs och det var såklart superkul att träffa dom igen!
Idag ska jag fortsätta packa ner mina grejer i mitt rum eftersom vi flyttar nästa månad, sen ska jag förbereda inför en till dejt wiho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback