Nytt


Inlägget postades 2015-12-04 klockan 04:50:50.
Som: Erica
Kära blogg, jag har inte haft tid för dig. Eller så har jag prioriterat annat. Veckan har hittills varit väldigt bra. 2 nya ponnys har kommit och imorgon lämnar en oss för att leva det goda livet i Bermuda. Önskar också att jag hade dom pengarna så jag helt spontant kunde bestämma mig för att kolla på några ponnys åt mina barn, välja ut en och sedan flyga över den till Bermuda, out in the middle of nowhere. 
Jag har börjat jobba med en av dom nya, en 6åring som inte har gjort nånting. Cowboy kallas han, ganska fin. Han ska stanna här i en månad för att få lite träning. 
Samtidigt som de nya kom, kom även ett nytt erbjudande. Resten av den dagen gick jag omkring med ett stort leende och allting kändes mycket lättare. 

Just nu längtar jag hem så mycket, ska bli så kul att äntligen få träffa alla igen som jag har saknat i flera månader. Bara tanken på det gör mig helt lycklig och förväntansfull! Och julen är ju definitivt årets bästa högtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback