Sweden next


Inlägget postades 2015-12-14 klockan 05:16:00.
Som: Erica
Imorgon är det min allra sista dag här. För ett tag. Det känns helt galet att åka hem - sorgligt, underbart, förväntansfullt.. Jag vet att när jag kliver av planet på Arlanda kommer jag vara så jävla stolt och imponerad att jag faktiskt klarade av det här äventyret på egen hand. Jag har lärt mig så mycket och jag har förändrats som person. Vissa kanske inte ens kommer märka någon skillnad, Men; till exempel så älskar jag countrymusik nu. Jag älskar att jobba med hästar. Jag är så kär och förstår fortfarande inte att jag har pojkvän, hur jag kunde hitta honom, hur han kan vara så perfekt och så vidare. 
 
Min sista helg har varit toppen. I lördags åkte jag och shoppade lite sista minuten-julklappar med Kirsten! Sen drog jag ut till stallet för att träna Cowboy vilket gick bra. Efter det kom Alex och hämtade upp mig, vi åkte hem till honom och klädde ut oss till Santa och Santa's helper. Jag och hans mamma kunde inte sluta skratta åt honom. Iallafall, anledningen var att vi skulle dela ut julklappar till barnen på en julfest. Ja ungarna blev glada och dom vuxna hade kul åt oss också så det blev ganska lyckat!
Efter det åkte vi hem till honom, åt en god middag och hade en lugn och skön kväll. Och jag fick mer presenter! Hälften av min resväska kommer vara saker som jag har fått tror jag.
Idag åkte vi tillbaka hit till gården för att ta en ridtur, vädret var dock inte det bästa så vi red Astillby och Phoenix i ridhuset och efter det red jag Cowboy. Sen åkte vi till Jack så jag fick säga hejdå till honom också! Kvällen avslutades med ett sorgligt farväl, sen fick jag ännu mer presenter och nu är jag så trött att jag måste säga farväl här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback