3rd


Inlägget postades 2015-11-04 klockan 02:56:44.
Som: Erica
Idag har det varit varmt som en sommardag, hela dagen!! Så skönt. Jag har bland annat hoppat Phoenix och ridit Edelweiss som har lärt sig galoppera nu wiho! Har tränat med Timber och putsat och polerat träns. Förberett inför imorgon då de åker till Toronto med en ponny och stannar till lördag. The Royal Agricultural winter fair är en av nordamerikas största inomhustävlingar, pågår i 9 dagar och allt från hästar till kaniner visas upp. Ser fram emot att kolla på dem stora internationella hoppklasserna, ibland kommer även svenska ryttare över för att tävla så kanske ser någon svensk på banan! Showen tar plats i en superstor arena downtown i Toronto, mitt i stan alltså! Jag åker dock inte ner förrän nästa onsdag. Fram tills på lördag är jag ensam på gården och får sköta om kaninen, marsvinet, hundarna och alla hästar. :-)   
haha här är en bild från Halloween också!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback