Another day


Inlägget postades 2015-11-11 klockan 03:35:51.
Som: Erica
Idag började dagen som vanligt med att jag gick ut till "mitt stall" och gjorde morgonsysslorna där, tog sen in och ut ponnys från hagarna eftersom hovslagaren var här medan jag hjälpte Julie att bli klar i det andra stallet. Hjälpte Kirsten att bära in all packning i transporterna, tog en snabblunch och började packa min väska inför imorgon. Longerade Timber, red Wink och fick sen visa upp Chinook för en kund. Det är bland det roligaste med att jobba här - dels att få träffa nya människor men också att få rida såklart och försöka visa upp den bästa sidan av hästen (och sin egen ridning). Sen fick jag snabbt sätta igång med att fodra och ta in alla hästar innan lektionerna startade. Avslutade dagen med att putsa träns. Har hållit mig sysselsatt idag med andra ord.
Imorgon åker vi äntligen till Toronto och The Royal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback