Emotional


Inlägget postades 2015-11-10 klockan 05:09:29.
Som: Erica
Jag har slarvat. Med bloggandet. Men jag har faktiskt varit busy, och njutit av att träda in i rollen som chef över gården. Allting har gått bra dagarna då jag var ensam hemma, förutom en liten obehagskänsla under kvällarna eftersom jag är så mörkrädd. 
I fredags var jag på min första countrykonsert (@ Nashville North) och jag måste erkänna att jag verkligen börjar gilla countrymusik! Och så är det ju alltid speciellt att vara på en livekonsert och ännu mer speciellt med någon speciell vid ens sida. 
På lördagseftermiddagen pratade jag med bästa vän och jag saknar och behöver henne nog mer än vad jag hittills har insett. Jag behöver någon som kan hålla koll på mig och hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv så. Vårt förvirrade samtal om resor, kärlek och hästar slutade med att jag fick ett hysteriskt skrattanfall tills jag började gråta och sen gnäggade hennes svenska hästar och mina kanadensiska ponnys och ville att vi skulle återgå till arbete. Jag satt upp och red ett dressyrpass och kunde känna någon slags mening med livet igen. 
Sen hade vi en jättetrevlig kväll uppe hos Kevin och Nikki's, drack en drink och hade ciderprovning och pratade om livet och allt. Dom kommer jag sakna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback