22


Inlägget postades 2015-10-23 klockan 04:26:48.
Som: Hästar
Torsdag 22 oktober har varit en bra dag! En varm och skön höstdag. Började med att göra morgonsysslorna i det ena stallet och träffade en ny tjej som kom för att klippa två av ponnysarna som måste se fräscha ut inför "The Royal". Red Edelwise, en av 2-åringarna som precis har börjat ridas in och hon gör framsteg! Det är lite kul när jag går för att hämta någon ponny i sommarhagen och hon följer med vid min sida som en hund tillbaka till grinden. 
Efter det red jag Phoenix och sen hoppade jag Minstral. SÅ kul att hoppa! Efter lunch tränade jag med Timber, en av hingstarna som också har kvalat till The Royal. Han måste lära sig visas upp korrekt för hand, vilket börjar gå bättre och bättre. Dock behöver jag också lite träning eftersom jag blev genomsvett efter att ha sprungit några få varv i ridhuset.. 
Ikväll har vi ätit tacos och druckit vin (konstigaste kombinationen nu när jag tänker efter) med en av Kirstens vänner, mycket trevligt!
Imorgon kväll ska vi på en bankett på Teen Ranch vilket jag ser fram emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback