Excited


Inlägget postades 2015-10-09 klockan 04:27:19.
Som: Resor
Imorgon ska jag åka till Toronto!! Där ska jag träffa min fina, saknade vän Fanny som jag inte har träffat sedan i juli då hon flög iväg till Ottawa. Hur som helst, i helgen ska vi bo på hotell, shoppa och catcha up. Ha det jäkligt gött helt enkelt. Eventuellt ska vi åka med hennes "familj" på en liten utflykt också! 
Idag har det varit en lugn dag på farmen. Jag pysslade med Minstral och tog ut henne på en ridtur, hon har äntligen återhämtat sig nu efter sin boxvila. 
Ikväll åt vi middag hos Kevin och Nikki i deras mysiga lägenhet som ligger precis intill ridhuset. Vi hade en liten pre-thanksgiving! Jag missar både den högtiden och Erin fall fair, ännu en stor mässa där de ska tävla med ponnysarna tre dagar i rad. Hur som helst, vi hade en jättetrevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback