Halloween


Inlägget postades 2015-10-31 klockan 03:59:54.
Som: Hästar
Hello. Blev så glad igår när jag satt i sadelkammaren och polerade gulddetaljerna på showtränsen, lyssnade på radion och hörde att Adele har släppt en ny singel!! (Den heter Hello) Lika bra som vanligt!
Redan fredagkväll igen och veckan har varit bra än så länge. Det har dock varit lite tufft att stiga upp på morgnarna, föredrar att ligga och dra mig i min varma säng medan det ännu är mörkt utanför och speciellt eftersom jag inte är någon earlybird direkt. Har haft hemlängtan också.
Idag efter lunch följde jag med till en fin gård där Kilby tränade Pippitti och Topaz, sista förberedelserna inför The Royal som börjar nästa vecka! Tycker det är intressant att kolla på ridlektioner men jag blir alltid så sugen på att rida själv så det är lite frustrerande också.
Ikväll åkte vi till costco som är en extremt stor mataffär för att handla men jag och Kilb sprang mest omkring och provsmakade allt som delades ut. Blir 9 år yngre när jag är med henne. Efter det åkte vi till swiss chalet och åt middag. Tredje gången jag är där nu men dom har så bra mat!! 
Imorgon är det halloween och på kvällen väntar utgång med Nikki och Brooke!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback