Toronto city


Inlägget postades 2015-10-13 klockan 02:05:13.
Som: Resor
Alltså wooooah vilken perfekt helg vi fick tillsammans, Fanny och jag. Så glad och tacksam för att jag fick chansen att träffa henne HÄR, i Kanada. Det här är faktiskt fjärde gången vi är på resande fot och skapar nya minnen tillsammans i något nytt land!
I fredags kväll kom hon och Stef för att hämta upp mig här på gården och i bilen på väg till hotellet babblade vi på konstant om allt. Det var verkligen ren lycka att få se varandra igen!
I lördags fick jag träffa resten av Fannys supergulliga värdfamilj, som efter frukost tog oss med in till storstan. Vi besökte CN Tower på förmiddagen och sen fortsatte jag o Fanny på egen hand. Tro det eller ej, men med en karta lyckades vi ta oss runt downtown i Toronto, på en shoppingrunda i Eaton centre, strosandes längs waterfront, hittade till o med en mysig restaurang, livlig bar och till sist tog vi oss hem med tunnelbana.
Igår följde vi med hela familjen till byn Niagara by the lake och sedan Niagarafallen!! SÅ vackert. Har tagit gaaanska mycket bilder så förbered er på bildbomb!!
Igår bestämde jag mig för att stanna en till natt på hotellet så jag kom hem först idag vid lunchtid. Det var ändå ledig måndag eftersom det var thanksgiving-weekend så jag fick unna mig en halv ledig dag till iallafall!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback