Friday


Inlägget postades 2015-09-05 klockan 06:05:34.
Som: Hästar
Idag har jag ridit Phoenix och Minstral igen, jag börjar lära känna de bättre nu och kan fokusera mer på ridningen och att försöka hitta den rätta känslan. Jag red båda två på fälten som ligger lite högre upp vilket ger en jättefin utsikt. Där satt jag på hästryggen med ett väldigt stort leende. 
På gården finns det ungefär 50 hästar och ponnys och i kanada delar man in dem i storlek small, medium, large. Dom jag rider är large eller D/maxade D-ponnys som vi kallar det i sverigeland.

Idag har jag även hjälpt Erika, Kirstens mamma att komma upp och ner i sadeln,eftersom hon är 83 år!! En mycket trevlig dam! 
På eftermiddagen hjälpte jag Nikki att fixa allt i stallet inför natten, hon är 20+ så det är kul att ha någon i sin egen ålder här också. Hon påpekade att det är såå lugnt här men det är faktiskt det jag gillar med att vara här. Att bara vara. Andas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback