10


Inlägget postades 2016-04-11 klockan 04:00:55.
Som: Hästar
I fredags när vi var klara i stallet följde vi med till gården där Nicky har sin häst och kollade på medan hon red ett dressyrpass. Vi satt i sadelkammaren och skrattade åt allt möjligt, speciellt åt våra snapchats. Åh, vad jag tycker om att ha Pella här och åh vad jag inte vill att hon ska lämna mig snart. 
Iallafall, efter det käkade vi middag på Wild wings och Ally joinade. Så jäkla gott var det!
Gick upp halv åtta på lördagen för att mata hundarna, ta emot rörmokaren, hjälpa till att göra klart i lilla stallet med mera.. Det var skönt att få lite egentid eftersom man vanligtvis är omgiven av folk här. På kvällen när allt var klart inför dagens tävling kom Leigh, en av hennes vänner från New York. Hon hade med sig en häst som ska stanna här och tränas ett tag. Jag och Pella åkte iväg till en pub i Acton med henne, och hon var så trevlig! Alltid intressant att lära känna en ny person. 
Idag fick vi sovmorgon och hade en lugn förmiddag. Eftermiddagen spenderades på en welshshow på Iron Horse, vi hade bara med två stycken så det var ganska lugnt. 
Pella och fölet som bara är några dagar gammal



Kommentarer
Skrivet av: CJ

Så fint!

Datum: 2016-05-12 Tid: 21:56:17
Bloggadress: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback