13


Inlägget postades 2016-04-14 klockan 00:48:01.
Som: Erica
Nu har våren äntligen kommit till Kanada också! Idag har vi jobbat på ute i solskenet, gjort det ena och det andra. Igår red vi ut på en trailride och sen till ett fält där vi får rida och lät hästarna galoppera av sig ordentligt vilket var riktigt kul! Arbetet med fullblodet "Bae" går framåt, i början kände jag mig lite osäker när jag satt på henne men nu när hon har fått gå regelbundet så har hon blivit lugn och fin. Även träningen med the babies går bra, dom lär sig så fort! Förutom hästarna finns det inte så mycket mer att tänka på här nu, allt kretsar kring dom och det är väl bara att försöka fokusera på att lära mig så mycket som möjligt nu den sista tiden som är kvar och hoppas på att tiden går snabbt. Vissa stunder på dagen känner jag mig lycklig men jag skulle ljuga om jag sa att allt var bra. Jag påminns om vad som har hänt så fort jag hör en viss låt, känner en viss doft eller bara låter tankarna vandra iväg. Jag hatar att förlora. Men jag hatar mest att förlora någon. Jag undrar hur lång tid det tar innan jag helt har glömt bort det där skrattet, en viss betoning på ett ord, vilken favoritfärg han har, alla minnen man har tillsammans. Men vadfan, allt händer för en anledning. Ödet var min väg.
På fredag åker jag och Pella till Toronto!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback