21


Inlägget postades 2016-04-22 klockan 04:05:53.
Som: Erica
Torsdagkväll, veckan har rullat på bra hittills. Cowboy har kommit tillbaka så jag tränar han igen. Alltid kul med nya små projekt.
Igår fyllde bästa Pella 20 och det firades med ca 10 kg choklad + chokladtårta! Och Tim Horton's såklart. Hon fick även ett paket rökt lax, troligtvis den konstigaste 20-årspresenten men, vem tackar nej till fisk? Att äta fisk är nämligen inte alls lika poppis här i Kanada som hemma. 
Har bestämt mig för att åka hem i juni. Längtar ihjäl mig till allt och alla där hemma. Samtidigt har det gått upp för mig att jag nog kommer sakna det här livet också. Jag älskar verkligen kulturen här, trots att mycket är som hemma så är människorna jag har mött annorlunda. Trevliga, öppna, tar sig alltid tid för att prata. Men det kan också bero på att vi är ute på landet. Det hade ju varit drömmen att få växa upp på en hästgård som den här. Jag njuter varje dag av lugnet här. Jag är nog innerst inne en riktig farmgirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback