Back to black


Inlägget postades 2016-04-08 klockan 03:41:13.
Som: Erica
Work work work. Hinner knappt tänka eller känna, dagarna flyger förbi och det finns alltid något att göra. Projektet med att rida in ungponnyerna är klart vilket känns riktigt bra. Det har varit lärorikt och intressant att se deras utveckling sen jag kom hit i februari. Vårt nya projekt är fölen, vänja dom vid att vara utan varandra, grooma och leda dom runt på gården och i ridhuset. Vi rider någon eller några stycken per dag och kör Seneca och Starlight några gånger i veckan. Det är jättekul faktiskt! Har äntligen lärt mig att spänna fast selen och alla remmar på rätt sätt, vilket jag till en början trodde skulle vara omöjligt. 
Imorgon efter arbetsdagen ska vi spendera kvällen med Nicky och bland annat följa med till stallet där hon har sin häst, (precis som förra fredagen), på lördag ska jag stanna kvar på gården och grooma hästar, köra insläppet, ta emot en häst med mera medan dom andra åker iväg på tävling, på kvällen ska jag och Pella ut och käka med en främling och på söndag är det dags för tävling igen, som vi båda får följa med på.
Nästa helg är vi lediga så då blir det Toronto och Niagarafallen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback